tiistai 13. marraskuuta 2012

Tuska saa seuraavan askeleen astumaan..

Mikä tätä maailmaa vaivaa?
... en tiedä ehkä se johtuu vain minusta.
olenkohan vain pelkkä virhe?
virhe joka sattuu muiden tielle.
Tunteet hukuttaa mut tuskaan ja kipuun
silti vain jatkan päivästä toiseen satuttaen itseäni
satuttaen muita.
ei kiinnosta en välitä antakaa mun vain olla
haluun olla yksin masentua johonkin nurkkaan
älä koske olen kylmä en halua että huomaat
minut haluan vain itkeä yksin.
Pakkopaidassa mä kävelen vittu ihan yksin
näit pimeit katui ei kukaan tuu huomaa
näit mun tummii tuskan kyyneleit.
Annan asian olla en kerro vaikka tulisit
kysyy miten voin, pääni löis vaan tyhjää..
kävelisin pois hiljaa loppujen lopuksi
jäisin kiinni etten voinutkaan hyvin.
vihreissä mekoissa nuo hoitajat mua hoitaisi,
niin etten enää pahoja itselleni toivoisi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti