keskiviikko 14. marraskuuta 2012

SURPRISE MOTHERFUCKER

Hei
en tiedä mitä minun pitäisi tehdä .... minusta tuntuu no siis pahalta
minua ahdistaa, minun tunteeni heittelevät minua paikasta toiseen.
tuntuu että toivo on menetetty, minä todella yritän käydä koulua se vain
painaa isona taakkana harteillani. Minä todella yritän elää, mutta......
en näe siinä enään mitään toivoa.. joskus mietin vain miksi edes elän 
mikä on minun tarkoitukseni tässä elämässä... varmaan se että pilaan 
eläessäni muiden elämän... Haluaisin itkeä ja käpertyä peittoni alle...
olen menettäny kaiken kunnioituksen erästä henkilöä kohtaa voisin vain
tappaa itseni...menisiköhän muilla sitten paremmin? en voi tehdä 
muuta kuin purkaa ajatukset itkuna,kirjoittamalla tai sitten jonain muuna
ehkä piirtämällä?.. kaikki muistuttaa huonosta eilisestä.. minkäs sille voi
jos on sairas paska saatanan paska miksi ees vaivaudun... saatana..
miksi elän, miksi toivoa en nää? miksen sitä valoa näe. olen _tyhjä_
se on kuin huuto mutta kukaan ei vain kuule sitä..kaikki hyvin
kuhan muistan ottaa lääkkeet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti