keskiviikko 14. marraskuuta 2012

too many mistakes..

mun käsketään jaksaa tän kaiken perusteella mun pitäis
vaan niellä kaikki ja jatkaa matkaa.. Ehkä mun pitäis muuttua..
muistella vanhoja  aikoja ehkä sitä aikaa kun olin pieni ja hyvin
hyvin viaton... olinkohan edes viaton? En ole aivan varma ehkä olinkin..
minusta tuntuu etten vai yksnkertasesti tunne mitään.Pitäisi ottaa 
lääkkeet..ehkä jaksaisin hymyillä ehkä no siis.... argh....
harmi etten ole kuin barbi..niin täydellinen .. mitä minä taas olen
täysin viallinen... olen se virhe mitä muille sattuu..se suurin virhe.
kuuntelen nykyään vain tunteitani kuvaavaa musiikkia. haluaisin
vain mennä jonnekkin yöllä ja katsoa tähtiä, jonkun minulle tärkeän
ihmisen kanssa. liikaa asioita jotka ei toteudu täällä.
haluan olla yhden ihmisen tukena nyt ja aina ja haluan hänen tietävän 
sen hän on minulle tärke hyvin hyvin tärkeä olen onnellinen kun hän on
vielä iso osa elämääni.mutta nyt lopetan menen nukkumaan<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti