torstai 15. marraskuuta 2012

.eniten koko maailmas, mä pelkään sun menettämist.

tänään... oloni on ollut alhainen.. näin kultaa.... olin vihainen,
surullinen ja ahdistunut.... olin siellä selvitimme asiat...hyvä niin.
minua ahdistaa.. en ole ottanut lääkeitäkään vielä.. en haluaisi.
en ehkä ole paras mahdollinen valinta kumppaniksi  olisihan niitä
minua paljon parempiakin.. minä olen epäonnistunut kokonaa...
olen välillä täysi kusipää tiedän sen itsekkin. olen hankala ja älyttömän
vihainen joskus.. puran vihani.. itseeni ja usein myös muihin.. vaikka
se ei olisi tarkoitus.. olen vain turhautunut tähän kaikkeen,hengittäminen
sattuu, hymyileminen sattuu, tämä on pelkkaää painajais unta..
otin lääkkeet hetkisitten.. olini pitäisi parantua.. minusta vain tuntuu
ettei mikään mene paremmin vaikka niin toivoisin... minua väsyttää..
olen kuunnellut liian paljon paskaa näinä päivinä en ole varma 
mitä minun pitäisi uskoa ja mitä ei.. mutta en nyt jaksa välittää.
muuta menen hey..

4 kommenttia:

  1. Jos saa kysyä, miksi et halua syödä lääkkeitä? Eikö niiden pitäisi auttaa oloosi, joten silloin et tuntisi oloa huonoksi, joten eikö se olisi hyvä syödä? :o

    VastaaPoista
  2. lääkkeet saavat minut ahsitumaan ja itkemään.. kateni menevät tunnotomiksi ja puheestä tulee sönkköä :c siks ei ja ne säsyttää liikaa

    VastaaPoista
  3. Mutta sinähän halusit lääkkeet ja sait ne. Käyttäisit niitä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin halusin.. muttako kuulin sivu oireista ja minulle tuli näitä oireita. ei se tunnu hyvälle. muttä käytän niitä c:

      Poista