sunnuntai 25. marraskuuta 2012

lay me down and tell me everything will be alright..

WHY?
miksi? miksi minä olen täällä? miksi ihmiset ympärilläni satuttaa minua? Miksi minun pitäisi vain kestää ne kaikki valheet mitä minulle sanotaan? Muistan kun sisareni sanoi minulle ettei minun pitäisi antaa ihmisille liian montaa mahdollisuutta... mietin onko tämä totta, ehkä se on. minulla on tapana antaa ihmisille aina anteeksi ja antaa uusi mahdollisuus koska uskon, että ihmiset voivat muuttua, sisareni sanoi tähän näin "Monestikko ihmiselle saa antaa mahollisuuden, jasu ei se siitä muutu paremmaks kai sää sen tiiät" minä mietin hetken aikaa tuohon vastausta ja totesin "Ihmiselle pitää näköjään antaa liian monesti anteeks et tajuaa ettei se muutako murskaa sut henkisesti paskaks."...Se on totta minä olen liian kiltti aina välillä,minä vain annan muille mahdollisuuden satuttaa minua uudestaan ja uudestaan minä olen itsekkin huomannut sen vähitellen. olen miettinyt onko tämä minun elämä elänkö tätä itseni takia,no siihen tiedän vastauksen en elä elämääni itseni takia jos minulla ei olisi erästä henkilöä jonka takia nousen aamuisin sängystä.. en ehkä enään edes olisi täällä siitä olen varma... Mä mietin välillä hyvin syvällisiä itsekseni..välillä todella mietin olisiko mun helpompi elää yksin.Mutta mua todella pelottaa ero siks oon ahistunu ja emmä kestäis enää tulla jätetyks,  olisin vaan mietimässä mitä virheitä mus on,mä käyn ne muutenkin joka ikinen päivä läpi ja se pahentaa tilaani enemmän ... koska löydän itsestäni paljon virheitä. elämä on mitä on ja mun pitää oppia elämään sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti