torstai 22. marraskuuta 2012

do you ever feel me.

En tiiä kuka mä oon.enkä mä tiiä mitä mä tääl viel teen.olen hukassa en löydä omaa itseäni mistään.. koomaan koulun tunneilla miettien "kuka minä olen ja mitä teen täällä" olen ihan loppuun kulutettu.. en ole syönyt hyvin muutamiin päiviin... minulla ei edes ole nälkä en näe syömisessä mitään... Minua ahdistaa olla täälä,minua ahdistaa olla minä. miksi olen tälläinen miksi edes kirjoitan teille minun pimeän puolen asioista. minun käet tärisee kun kirjoitan.. rupean kohta varmaan itkemään. Olen herkkä.. minua itkettää usein minusta tuntuu että olen epäonnistunut ihmisenä olemisessa. En osaa ajatella asioita enään kovin järkevästi mieleni on täysin sekainen en löydä oikeita sanoja oikeaan aikaan en vain osaa tehdä enään niin, siksi haluaisin vain pysyä hiljaa. jos joku käskee minun lähteä hänen elämästään minä voin sanoa etten koskan palaa takasin.Minä voin luvata sen. Kaipaisiko kukaan jos minä lähtisin täältä kokonaan? en ole varma mitä tunnen.. minulla on paha olla.. minua itkettää.. haluan vain nyt pois täältä jonnekkin missä tunnen itseni hyväksi... En muista sitä aikaa kun minulla oli kaikki täydellisen hyvin en muista siitä ajasta mitään se on unohtunut... muistan vain sen ajan kun kaikki tämä alkoi. mutten jaksa enään kirjoittaa joten menen heippa .
♥:lla blacksymphony

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti