tiistai 6. marraskuuta 2012

Enkelitki joutuu helvettiin mun takii.

Pitkästä aikaa olen ihan yksin... on vain minä,tietokone ja pimeä
kämppä voin miettiä pääni puhki, voin ajatella kerrankin kaikki asiat
läpi tällä hetkellä.En ole voinut hyvin tänään minua on vain ahdistanut,
itkettänyt ja väsyttänyt.Olen vain kuunnellut koulun jälkeen musiikkia ja
istunut pimeässä itkien.. Huomaan et sanat satuttaa jälkeenpäin enemmän
mitä sillä sanomis hetkellä.Makaan ihan kuolleen näköisenä sohvalla,
peiton kera.. kuolleen näköisen koska itkin juuri. voisin kehitellä itselleni
mielikuvitus ystävän, se olisi ainakin kokoajan kanssani aina kun olisi
huono olla. ihan tyhjä olo, kun oon ihan yksin,saisinpa jo lääkkeet tähän
 oloon.Äänet päässä huutaa "ei jumalauta mikään auta". taas pohjal,
muhun sattuu,kyyneleet tippuu,oon taas murtunu, mieli taas alhaalla,
olen valmis jos astumaan sinne helvettiin minne itseni lupasin
Huomenna kuraattorille ja poliklinikalle. Ehkä tää on vaan kaiken loppu
ei mul ennen näin pahaolo oo ollu. viimenen hymyteille se sattuu
miten saan tän tuskan pois musta, niin et voisin taas iloita ja nauttii
mun elämästä. no mut elämä on mitä on ja minä ikävä kyllä vielä elän sitä.
♥:lla blacksymphony

1 kommentti:

  1. Voimia sulle, kyllä se siitä helpottaa, usko pois! :))

    VastaaPoista