maanantai 5. marraskuuta 2012

If not now, when?

hey.
oloni ei ole enään tyhjä niin kuin se oli viimeviikolla nyt se on 
täysi ihan kun olisin turvonnut kyynelistä. Minua itkettää melkein
kokoajan olen väsynyt haluaisin vain nukkua tämän kaiken ohi.
oloani voisi kuvata sana "täysi" ja sekin vain johtuu siitä että nielin
kaikki ilkeät suoraa sanottuna kaiken paskan mitä niskaani kaadettiin.
se rupesi vasta nyt painamaan mieltäni. Eilen minusta tuntui, että
olisin vain voinut huutaa ja itkeä... ja syödä yliannostukse unilääkkeitä
se olisi ollut minulle aivan oiken olisimpa tehnyt sen, mutta ei on yksi
syy Tyttöni mun. minä rakastan häntä enkä haluaisi,että hän kärsii takiani.
minä jaksan jos hän jaksaa.. minä jatkan väin hänen takiaan ainoa syyni
välillä on vaikeaa ja siihen pitää vain tottua, mutta en minäkään kaikkea
purematta niele.Vaikka välillä olisi parempi olla vain hiljaa niin ehkä on
parempi parempi vain että minua satutetaan.. voisin vain sanoa eräälle
henkilölle suoraa.. "kyllä minä olen vihainen siitä mitä teit." mutta en
mutta nyt see ya.
♥:lla blacksymphony

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti