torstai 13. syyskuuta 2012

Face Without Name..

Heij.
Tunnen itseni heikoksi,mutta silti jollain tavalla vahvaksi en tahdo oikeastikkaan enään ketään
säätämään elämääni, ei näin on hyvä. En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä kestänkö enään..Olen uupuneenmpi henkisesti, kui koskaan enennen.Väsyttää,väsyttää,väsyttää päivät näyttääsamalta kuin ennen.En näe pääsyä parempaan vain suunnan entistä huonompaan.Miksi juuri minä?En haluasi kaivata ketään joten olisiko minun helpompi elää yksin? Miksi elää epävarmassa suhteessa.Miksi satuttaa tyttöä jota rakastaa liikaa, olisiko hänenkin parempi ilman minua? Olen, kuin ruumis jonka kuolonsyöjät ovat syöneet ,mutta silti jättäneet sydämen syömättä. Onko sydämeni niin mätä vai onko se vain kuollut jo ennemmin? Minun sydän on kuollut ei sillä ole tunteita enään muita kohtaan kultani on ainut joka sen pumppaamaan verta, verta joka haisee raudalle.Onkohan vain aika päästää irti purjeista ja lipua kohti loppua.
 Minä todella yritin olla viiltelemättä, mutta taas tein sen. Olen pahoillani.
En tiedä mitä minun pitäisi kirjoittaa. joten lopetan tähän.

♥:lla Blacksymphony

1 kommentti: