torstai 10. tammikuuta 2013

why this is so hard

ahdistaa...Oloni on taas kerran tyhjä,olen itkenyt suoraa sanottuna liian paljon tällä viikolla joka ikinen päivä olen itkenyt,tälläkin hetkellä. Öisin näen vain painajaisia joka yö, joka ikinen yö.. En kestä enään hetkeäkään yksin tuntuu niin pahalta. Haluaisin vain olla jossain muualla. haluan pois täältä pakoon tätä oloa. tekisi mieli vaan hypätä jonkin auton alle pois täältä.Tuntuu tyhjältä lukuun ottamatta sitä möykkyä minun sisälläni,se vain kasvaa ja kasvaa se ei katoa. Minuun sattuu jatkuvasti.. olenko vain pelkkä vitsi? Vitsi jolle nauretaan kun yritän olla oma itseni. Olen huomannut,että olen taas nostanut suojamuuriani korkeammalle. menen piiloon sen taakse taas kerran .On kylmä en jaksa tehdä mitään tuntematta oloani huonoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti