maanantai 22. lokakuuta 2012

Reminder.

syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,
syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,
syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,syön,
vain koska minua ahdistaa ja vituttaa.. se saa minut syömään liikaa.. hyivittu.
toivon vain että tää loppuisi pian ahmin taas liikaa kaikkea paskaa en jaksa
välittää.. syömällä saan purettua ahdistusta, mutta mistä ahdistun lisää no siitä
kun lihon... Minua ällöttää tämä ainainen paskana oleminen en haluaisi olla se 
virhe mihin kaikki sortuu.. OLEN VIRHE TÄYSIN PASKA VIRHE SAATANA.
Minun täytyy muuttua olen virhe täysi paska. kukaan ei ansaitse tälläistä
itseään inhoavaa paskaa he ansaitsevat parempaa. STOP EATING PIG.
Miten ja mihin saisin purettua ahdistuksen en haluaisi purkaa sitä syömällä 
Haluaisin purkaa sen itseeni mutta miten viiltelemälläkö ei onnistu liikaa,
ihmisiä täällä muuten kyllä. Rupean laihduttamaan en syö juon vain vettä
enköhän päärjää.. 
♥:lla Blacksymphony



1 kommentti:

  1. Pura ahdistus just urheiluun. Lähe vaikka juoksemaan jos sua vituttaa yms..

    VastaaPoista