keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Mä tunnen et mä kuolen.

Hei.
Mikäs tässä muutaman päivän tuntunu siltä,että tekisi mieli vain kuolla pois
tekisi mieli vain riisua tämä onnellisuuden maski pois kasvoiltani, mutta se järkyttäisi
muita he näkisivät minut  todellisena. Minua ei vain kiinnosta enään haluan vain
saada apua ja sitä saankin perjantainä käyn siellä klinikalla pelottaa he pian
katsovat että minun olisi tarve jäädä sinne ja sinne en kyllä jää .En enään jaksa välittää
haluan antaa asioiden olla en pyydä anteeksi jos en katso sitä tarpeelliseksi
minua ei huvita ei yhtään. olen menettänyt elämäni hallinnan.
Välillä toivon kuolevani tuskallisesti ja hitaasti ja taas joskus toivon että kuolen
kivuttomasti ja nopeasti. nykyään minusta tuntuu että joka ikinen päivä
tappaa minua sisältä  kivuliaasti. Kaikki on hyvin niin uskottelen itselleni
joka päivä .Haluaisin vain selviytyä mutta en pysty siihe.
♥:lla blacksymphony

3 kommenttia: