sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Something in your eye says "please, don't go..."

Koulu on nuber one yea. pitää nyt keskittyä ei saa mennä niin huonosti,kuin ennen
tää on mínun tilaisuuteni näyttää muille mitä osaan tämä on minun haaveeni minun..
unelmani. Se ei saa mennä rikki tai särkyä niinkuin kaikki muu ympärilläni...ne särkyy.
oon löytäny itelleni jotakin uuta jotkain tärkeää ja ihanaa.. se on minulle ihan uusi
tunne se ei ole niinkuin mikä tahan sa muu tunne. onko se väärin ...toivon ettei ole.
kyyneleet valuvat nytkin poskillani mietin miten paljon se satuttaa, jos hän lähtee
jo nyt pois elämästäni. olin pitkästä aikaa onnellinen. tahdon vaan nyt pois täältä.
itken,itken,itken, olen surkea." i'm sorry but i'm walking away"..........................
kasvetaan erilleen ei kuuluta enään oikeasti toisillemme. Mä en ole enään varma
tästä ... mutta nyt see ya.

♥:lla blacksymphony

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti