sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Don't cry..

hey.
oon taas satuttanu nettaa sillä mitä tein itelleni.. kuvottaa ajatuskin millainen hirviö olen
en vain pysty lopettamaan sitä se on vaikeaa vaikka yritän kovasti jokin saa minut silti
tekemään sen.. siis viillon. Haluaisin taas oksentaa mutta en uskalla en halua enää satuttaa
nettaa..haluan tehdä pahaa itselleni en kellekkään muulle mitä minä itselleni mahdan?
sydänkin sanoo että pitää lopettaa mutta mieleni ei anna minun tehdä sitä kuuntelen,
ajatuksiani ennemmin kuin sydäntäni. Siksi olen kylmä ihminen ihminen joka haluaa nähdä
verta käsillään nähdä kuinka kyyneleet sekoittuu vereen.. kunnes en enää siedä itseäni
ja häpeän viiltojani . Suutun helposti,masennun vielä helpommin. petyn itseeni vittu mikään
ei oo hyvin. Tunnen oloni paskamaiseksi teinkin mitä tahansa. Pää vaa huutaa täysillä että
mun pitäis kuolla. välillä tekis oikeastikkin mieli kuolla pois. Onko niin ettei minkään pidä
mennä oikein? en jaksaisi enään kirjoittaa,mutta en uskalla tehdä muutakaan...oksettaa...
haluaisin oksentaa.. tai viillellä mutta minäyritän lopettaa minä todella yritän toisottavasti
uskot minua.
♥:lla blacksymphony

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti