torstai 23. helmikuuta 2012

Tämä pieni tyttö lopetti jaksamasta, hänen tielleen monii esteit siirrettiin.

Mä en enää jaksanu,
liikaa paskaa muilta kestäny,
joku kysy "ootko sä kunnossa"
mä jaksoin siihen vastata "olen mä"
vaikka sisäinen ääneni huusi muuta.
oisin halunnut kertoa,
mutta en vai pystynyt tukahdutin,
tämän huudon täysin.
 
"Se huutaa tuskasta ja kivusta,
ei halua kärsiä tahtoo jonkin,
joka tukahduttaa"

Vähä aikaa sitte kelasin oon taas päässy jaloilleni,
mutta joku potkas mut takas kuoppaan syvään.
Pilvilinnasta mä putosin,
maanpäälliseen helvettiin.
Sielä kipu tuntui oikealta,
siellä ei erotettu totuutta valheesta.
kelasin siellä vain :
"Mitä mä teen itseni kanssa,
En jaksa kuunnella paskaa,
En tahdo tuntea näin,
Olen menossa jälleen alas päin"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti