sunnuntai 6. tammikuuta 2013

I'm always the one who does not give up

Pahaolo.On ollut jo kauan olen  todellakin yrittänyt näyttää siltä että kaikki olisi hyvin, mutta totuus on etten voi hyvin. Sisälläni on jokin möykky jokin suuri möykky joka ei lähde pois. Itkeminen ei helpota se pahentaa vain tilannettani. Välillä minun on tehnyt mieli viillellä mutten ole tehnyt sitä, olen hyvin pettynyt. Välillä oloni helpottaa.. nyt on mun aika purkaa kaikki pahaolo ulos . kukaan ei anna mun tehä sitä purkaa oloani loppuun. Mä en tarvitse sua jos aijot vaan sanoa mulle että "rauhotu" kun itken, tai jotakin muuta. Olen tuntenut pahaaoloa omasta ulkonäöstäni..En ole tyytyväinen ulkonäkööni mielestäni olen kamala jokin hirviö. Muiden mielestä en ole luovuttaja, en ole en yritän niin kauan kun saan kaiken kuntoon yritän vaikken jaksaisikaan. Mietin välillä mitä jos olisin luovuttaja ja olisin luovuttanut jo. En tiedä missä olisin vai olisinko missään.. nyt lopetan en jaksa enään kirjoittaa. heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti