keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

I am the bad person, am I right?

Onko se niin, että teen tyttöni onnettomaks?
Että minä vain masennan sitä lisää, että rajottaisin sen elämää?
Miksi kultani ei kerro mikä vaivaa kun hiljaseks ja kylmäks muuttuu mua kohtaan?
pitäiskö olla huolissaan tästä suhteesta onko tää enää vakavaa otaako se 
enää tosissaan tätä meidän suhdetta haluukose jättää mut pitääkö mun olla jotain muuta?
Pitääkö mun muuttua että se rakastais mua vielä pitääkö kertokaa?
Minä vain saan hänet ahdistumaan pelkäämään ja masentumaan.
Niin mulle vasta sanottiin se oli vain sen mielipide,mutta silti sattu niin.
Katsokaa mua mulla ei oo yhtään sen parempi olo, kun aikasemminkaan
väsyttää pitää jaksaa vaan jatkaa haluaisin eristäytyy en haluis nähä ketään
tekis mieli vaan masentuu oman sängyn nurkaan itkeen tyttöni antama nalle sylis
kuunnella surullista musiikkia joka saa mut itkemään enemmän saa mut tuntemaan
itteni paskaks kuinka ne laulun sanat kuvaa mun tunteit sillä hetkellä vaikka yrittäs 
pidättää itkuu kyyneleet silti silmäkulmastani tippuu mikä sen parempaa?
Miten ihmiset voi vaan saada luottamuksen tippuu muutamas sekunnis?
kolme,kaks,yks luottamus katos kokonaan yritän koota itteeni tapahtuneen jälkeen,
mutta mieleni pistää vastaa se ei halua, että mielialani kohoaa ei se oo reilua
mun ei pitäis antaa mielelleni valtaa. Jokanen vanha ja uus viilto vaivaa mun mieltä
kun eilinen päivä. Ettei mikkää muutu paremaks oon vaan sitä mieltä taas kerran
pitäis antaa olla ja unohtaa kaikki muut. Se kun kukaan ei nää mun hymyn takaa
oikeeta jasua kukaan ei osaa lukee mun eleistä mun feikin hymyn takaa kukaan ei nää
ihanan ja pirteän ihmisen takaa todellisuutta ei nääsitä vitun mielen tilaa kun tekis mieli kuolla,
haluaisin peittää käteni,jalkani,nilkkani ja vatsani kaikilta. Mä en jaksa enää olla sellanen
ku en oo... en oo oikeesti pirtee en oikeesti pidä itsestäni . Häpeän itteeni häpeän
oikeaa itseäni liian paljon joten peitän sen kovan kuoren taa että kukaan ei vaan pääsis 
niin lähelle mun oikeaa luonnetta.Tekis mieli vaa ottaa kaikki lääkkeet mitä meillä on.
kuolla pikku hiljaa niin etten itekkää sitä tajuais.

♥:blacksymphony

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti