keskiviikko 15. helmikuuta 2012

~Just give me one big hug?

Tarviin tällä hetkellä,
jonkun mun luokse .
Kuuntelemaan mun murheita,
jaksaisko niitä kukaan?
Tässä nähään miten paljon psykologitkin,
oikeasti "välittävät".
Ekaks ollaan huolissaan,
ja sitten ei enään oteta vastaan.
Kelle mä nyt kerron kun on pahaolla?
Kelle mä kerron kun sorrun,
taas heikkouksiini?
En kellekkään,
pidän ne taas salassa ja joudun ongelmiin.
Puran taas kaiken itseeni,
suutun taas herkemmin,
itken useammin.
Tarvitsen vain sen joka kuuntelee mua,
en tarvii mitään muutakun,
ihmisen joka kuuntelee huolet,
ja yrittäisi auttaa mua.
Kellään ei oo aikaa,
pysähtyä.
Mä en voi kirjottaa kaikkea johonkin vihkoon,
tarviin vastauksia.
Unilääkkeetkään ei auta,
olen taas yhtä väsynyt.
Voisko joku tulla auttamaan?

♥:lla jasu

2 kommenttia:

  1. Voi ei, koita pärjäillä D: <3
    sori oon ihan random heebo jostain, mutta jos tahot/uskallat/haluat puhua jollekki niin mulle saa tulla vuodattamaan, en pure.

    ... älä nyt sitte pelästy mua, en oo pedari .V.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se haittaa randomit on kivoja 8D en mä pelästyny oon helpottunu et on tälläsiä ihmisiä ^^♥

      Poista