sunnuntai 18. joulukuuta 2011

~So fuck you! ~

Yritin auttaa ja mitä mä sain?
Autoin sua ja lisää paskaa sä niskaan kaadoit.
Mitä mä sulle oon tehnyt et kohtelet mua näin.
Mä kuuntelin ja autoin,mut se ei riittäny.
Sä huomion hakuinen pentu mullakaa ei mee hyvin,
mut silti mä sua kuuntelen.
Se on mun velvollisuus, mut joo mitä mä sulta saan.
(Pelkkää paskaa,huutoo,vittuiluu.)
Huudat vaa mulle et:
Ei mulla mitää ongelmia ole,
etten mä mitään unilääkeitä tarvii,et käytän niit vaa huvikseen.
Mitä mä teen sun kanssas mä en osaa sua enää auttaa.
Mä satutan itteeni sun takii.
Sä lupasit lopettaa mut,
sä et jaksa muutaku Angtaa...
Sun kätes ja jalkas oot menny pilaan,
sammalla lailla niinku mä aikanaan.
Mä yritin puhuu sulle järkee.
MUT ETHÄN SÄ KUUNNELLU MUA.
miten mä enää tätä jaksan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti